Skip to content Skip to footer
Złomowanie samochodów

Licencjonowana stacja demontażu pojazdów

Prowadzimy w Grudziądzu licencjonowaną Stację Demontażu Pojazdów, umieszczoną na liście Wojewody Kujawskiego-Pomorskiego pod nr C-33 i na podstawie wydanej Decyzji z dnia 4 czerwca 2008r. znak WŚRRW.III.DJ/662010/08.
  • za każdy kompletny pojazd płacimy gotówką
  • zapewniamy transport pojazdów przeznaczonych do złomowania.
  • odbiór złomowanego pojazdu lawetą
  • indywidualne negocjacje cen
autokasacja zlomowanie pojazdow grudziadz tkj matuszewski

Pon-pt 7:00 -15:00

+48 56 46 54 888

Zadzwoń

biuro +48 56 46 54 888
wew 14

stacja demontażu, sprzedaż części
+48 56 46 54 888
wew 21
+48 695 408 495

Zapraszamy

Pon-pt 7:00 -15:00

Sobota 7:00 – 12:00

Aktualny cennik

rodzaj złomucena [zł/t]zanieczyszczenia
Samochody powyżej 3,50 tonyod 950,000%
Samochody do 3,50 tonyod 550,000%
Autobusy0,0040%
Zaświadczenia i dokumenty wymagane przy kasacji pojazdów

Co potrzebujesz, żeby zezłomować pojazd?

  • Pojazd z czytelnymi znakami identyfikacyjnymi (numer nadwozia) i tablicami rejestracyjnymi;
  • Dowód osobisty właściciela pojazdu, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu o ile była wydana
  • W przypadku, gdy występuje współwłaściciel lub w przypadku nieobecności właściciela należy przedstawić pisemne upoważnienie wraz kopią dowodu osobistego właściciela.
  • Jeśli pojazd zarejestrowany jest na firmę, należy załączyć dokumenty firmy ( wpis do ewidencji lub KRS), oraz upoważnienie dla przedstawiciela firmy do wyzłomowania pojazdu.
  • W przypadku, gdy dowód rejestracyjny został zatrzymany przez policję należy przedstawić zaświadczenie w celu złomowania pojazdu z właściwego wydziału komunikacji lub potwierdzoną kserokopię dowodu rejestracyjnego.
  • W przypadku gdy samochód został zakupiony, a nie został zarejestrowany na nowego właściciela (dowód rejestracyjny figuruje na poprzedniego właściciela), umowa kupna.
Dokumenty otrzymywane po zezłomowaniu pojazdu

Co otrzymasz po złomowaniu pojazdu?

  • Zaświadczenie o demontażu pojazdów.
  • Unieważniony dowodu rejestracyjny.
  • Unieważnioną kartę pojazdu jesli była wydana.
  • Unieważnione tablice rejestracyjne.
UWAGA, o tym musisz pamiętać!
Właściciel pojazdu w terminie 30 dni od daty otrzymania zaświadczenia o demontażu pojazdu ma obowiązek złożyć wniosek (we właściwym urzędzie komunikacyjnym) o wyrejestrowanie pojazdu.

Sprzedaż używanych części samochodowych

Dołącz do naszej grupy na facebooku i bądź na bieżąco. Wszystkie oferowene części znajdują się na naszym placu.